pondělí 24. prosince 2007

Vánoce + Silvestr = VELKÉ DRAMA

Jinak bych to asi popsat nemohla , ale proč se divit když člověk némá dárky a celá famílie už se chystá do kostela (možná to stima dárkama trochu přeháním) ? Jinak taky protože se rodiče neustále hádají , že mám sto chutí na ně zařvat držte ty vaše klapačky - což ale ze slušnosti neudělám : / . Jak se dá vidět nahoře sem udělala new záhlaví ↑ . Snažila sem se ale už sem dlouhou dobu nedělala žádně záhlaví takže nic moc ... Možná jestli to stihnu udělám záhlavi extra na silvestr (jestli se nejde nějakej vhodnej obrázek ) . Takže se mužeme těšit . blog je novej takže možná ještě nevypadá ňák dokonale ,ale když si vzpomínám na můj úplně první blog - no hrůza . Ale někteří takovej blog vlastní už přes rok a vypadá pořád stejně hrozně . To sem se já víc snažila abych neměla tak otřesknutej blog (můžete mi někdo říct proč sem napsala OTŘESKNUTEJ ?) . Stejně jak doufám že tenhle blog nebude uplná katastrofa ,taky doufám že se neska nepohádaj a rozhodnou se že vánoce nebudou ! (to bych jim neprominula ) Ale já si kůli nim náladu nezničím ! To stim mím new blogem o trochu výš ↑ snaď tak strašně nebude vypadat pořád - protože znám jednu holku přes net kerá to stim umí takže se těště a mějte se pp :*

0 dodatků: