neděle 27. ledna 2008

Zajímavé články

Dalo by se říct že zase začínám s originalitou ,ale tentokrát budu rozebírat jenom články a to zajímavé a ti které se mi moc zajímavé nezdají .
Lidi kteří vlastní blog se poslední dobou snaží být co nejoriginálější aby k nim někdo chodil . Neříkám že je to špatné ,ale myslím si že když si někdo založí blog tak s účelem . Né že si řekne : Hele já si asi taky založím blog ... Myslím si že tohle nemá význam -vyrobít si blog jenom tak. Jasně takhle vznikl každý blog . Ale kliknout na založit blog na blog.cz a pak do toho blogu rvát obrázky s deviantartu (které si stejnak každej najde sám) , davat na blog pixelky nebo pozadí ,oddělovače atd. je pro mě úplně zbytečné , protože když dáte na seznam.cz pixelky nebo pozadí na blog tak se vám objeví tisíce blogů a na každým je (skoro) to samé . Ano i já tak začínala. Můj první blog byl strašný jmenoval se medovymeda . V něm sem jenom kopírovala články . Pak sem si uvědomila že mi to nepomůže a založila si novej tam sem kopírovala jenom částečně .. přišlo mi jenom pár lidí a mě to štvalo řekla sem si v tom je nějakej TRIK . A začala sem s myinnocenceworld.blog.cz ten sem vlastnila 4 měsíce a psala a psala a časem sem ten TRIK poznala člověk musí bejt chytrej .. a teď mám novej blog a vlastně sem takhle taKy chtěla začít ..Původně se blog menoval Florettecin.blog.cz ale pak sem si řekla proč se opičit ? Proč nemít vlastní nápad ..........
Ale to není k tématu : Lidi si myslejí že když název je ZAJÍMAVÝ OBRÁZEK nebo co tak že jim tam někdo poleze - JO částečně maj pravdu . Lidi toto přitahuje ,ale pak časem když to budete psát pořád , už nikoho zajímat nebude ...Myslím si že když člověk chce mít ZAJÍMAVÝ ČLÁNEK tak ať něco zajímavého najde ... Napsat článek jenom o něčem a pak ho hodit na blog a myslet si nooo to určitě je zajímavý , je blbost ..Podle mě když chce někdo zajímavý článek musí mít aspoň tohle :
1. Zajímavý nadpis.Né něco jako Zelené pixelky
2. Zajímavý článek . Třeba Proč toto a tomto ...
3. Nenarvaný článek obrázkami z deviantrtu a jinými věcmi .
4. Nějakou představu o článku jak bude vypadat a né něco typu Avril Lavigne - Fotky
5. Lidi zajímají rady , povídky atd.
Doufám že mě chápete ! Kdo ne - bude muset ...

1 dodatků:

Anonymní řekl(a)...

Proč chceš mít zajímavý blog? Já nevím, přijde mi docela blbý mít zajímavej blog.. teda jako dřív jsem to všechno asi taky dělala proto, aby mi tam chodilo víc lidí, ale s odstupem času mi to začalo bejt čím dál tím víc volnýho, až z těch článku je teď to, co je... no to je jedno.. tyjo, tohle první komentář, co píšu na blog, kterej jsem nikdy předtim neviděla, za půl roku :)) Jinak se mi tvůj blog líbí, btw hehe