pátek 8. února 2008

1.díl

1.díl
Neočekávaná příhoda

''Natálie , snídaně je hotová .'' ozve se ze zdola .
Můj o jeden rok starší bratr, Martin se láduje toastama a přitom stíhá sledovat ještě počasí . Ale kdybste mýho batra znali tak byste se možná ani moc nedivily , on totiž dokáže mazat chleba a přitom posilovat . ''Na.'' podá mi chleba s máslem a šunkou . Nechutně se otočim a Martin se akorát zasměje , moc dobře ví jak nenávidím šunku . ''To si můžeš nechat , já to totiž jíst nebudu !'' řeknu a napiju se čaje . Vstanu a oblíknu si bundu , v rychlosti se snažim si zavázat tkaničky . Cítím se unaveně a trochu neupraveně , ale co nadělám je předposlední školní den před prázdninami a mě je celkem jedno jak se zapíšu do dějin naší školy .
Před dveřmi už Denisa nervózně kontroluje v zrdcátku svůj obličej a Alex se přitom pokoučí Denisu lochtat . Což mu zrovna nejde protože Denisa mu vžycky odskočí když se pokusí jí uchopit . '''Tak co hrdličky ? Nejdem do školy ?'' zeptám se . '' Pomóc . Kdo jsi a co jsi udělal s mojí kamarádkou ,'' řekne Denisa , ''jak to proboha vypadáš ? '' Alex se uculí : '' Vypadá jako Natalie Colowayowá .'' Zasměju se na mojí kamarádku . Alex a Denisa spolu chodí asi už 2 roky . I když přesně nevim jak jim to tak dlouho vydrželo , vždyť jsou tak rozdílný . Alexe znám od malička , naše mámy byli ve stejný porodnici a Denisa chodí na naší školu 3 roky . Zatim to nám třem docela dobře drží , ale pořád častěji si lámu hlavu nad tím co budu dělat když se rozejdou . Denisa mě bude žádat abych se s Alexem nebavila a Alex ? Ten se odemě bude držet dál , protože se bavím s Denisou ...

''Hej čekejte na mě .'' slyšim hlas Martina . Rozběhne se . '' Dělejte ať nás nedohoní .'' zařvu na Denisu a Alexe . '' Ne mě se nechce '' slyším Denisu . To se ale už s Alexem rozbíháme a pádíme pryč . Těsně před školou se zastavíme . Slyším zvonění . '' Kde jsou sakra ?! '' zeptá se mě Alex . '' ''Nevim .Dělěj pojď jdem do třídy , oni tu určitě hned budou .'' Rychle se usedneme a vyčekáváme příchod učitele . '' Dobré ráno pane učiteli se ozve sborově , když vejde náš třídní . ''Dobré ráno ,''zasměje se na nás , '' představím vám pana Barnese .Má taneční školu v New Yorku a hledá tanečníky a tanečnice , tak kdo chce se sem může zapsat a podrobnosti najdete na tomto papírku .''rovnou si stoupnu do řady . Tancujeme s Alexem už odmalička , takže se moc nedivím když si stoupne vedle mě a vesele pokračuje v debatě s Matějem . ''Jméno prosím .'' řekne nějaký vysoký hnědovlasý a trochu vysláblí muž . ''Natalie Colowayová.'' odpovím slušně . ''A ty už si někdy tancovala ?'' zeptá se mě . '' Jo , chodím na kurzy tance .'' odpovím .
'' Aha a to s tvojí kamarádkou ?''
'' Ne , tady s Alexem .'' otočím se a přitáhnu Alexe ke mě . '' Jméno .'' to je všechno co se ho vysláblí muž zeptá . Potom nám dá dvá lístky kde stojí čas a datum kdy a kde bude předtancování .
O přestávce se poohlížím po Denise ,ale ona nikde . Ani Martina sem neviděla . ''Tyjo , kde jen můžou bejt ?'' řekne Alex .Polekaně se otočim , neslyšela sem jak se ke mě připlížil . '' Nevim , pojď dem se kouknout ven .''
'' Ne , hele ja musim ještě rychle k učitelce na Bio , uvidíme se pozdějš jo ?''neočekává mojí odpověd a už pádí pryč .Vyjdu ven a rozhlídnu se ,někde vzadu je páreček , který se hořlivě objímá . Vedle stojí řáda punkéřů , kteří jenom očekávají školní zvonění . Potom partička holek , které pomlouvájí káždého a nakonec zbyl zase nějakej docela podivnej páreček , který sem tu dosut neviděla . Chvilku sem si je prohlížela a přímo když sem se chtěla zpátky otočit se páreček odtrhne . Vyděšeně na ně koukám , už vím proč mi páreč připadal divný , protože ti dva kteří se tak hořlivě líbali jsou Martin a Denisa .

0 dodatků: