čtvrtek 21. února 2008

I hate you , because I love you and I love you, because I can't hate you !

Dóbře-sem v šoku ... Právě sem zjistila že KLUK , kterýho úplně ale ,
úplně nenávídím.... Je vážně FEŠNĚJ ! No teď vás asi zajímá proč mi to tak vadí ?
Už sem se zmínila že ho nenávidím ? Hrmrh ! Zatraceně ... Snad sem se zase nezbláznila ...
Což je u mě uplně normální . Ale tohle sem od sebe vážně nečekala . Jakože že se ZNOVA zamiluju .
To si du tak přiblble po náměstí a brmulám si něco pro sebe a najednou když zvednu hlavu tak ho vidim ...
A místo toho abych si řekla SHIT ! si řeknu váu ten je ale FEŠNEJ . Ne ale to nestačí . Já ho ještě jako idiot usím pozdravit ! a on na mě tak vyjeveně čuměl :D ...No jo no .... Z tohot článku asi moc nevyčtete ....
Ne nic nesrozumitelněho či srozumitelněho . Ble , Fuj . Měla bych se za to nenávidět ! SaKrA !
Ticho ! Ne ! -------------
Píp spojení se přerušilo !

1 dodatků:

Anonymní řekl(a)...

Neboj se o me, neboli to :) Vlastne ani nevim, ze mí neco je, kdyby mi na rentgenu nenasli ten nador tak se dal trapim jen s bolestmi zad (ale ty ted uz presli). CECE obdivuju te, ze tak snadno dokazes urcit, ze ses doopravdy zamilovala, ja dost casto vaham zda se mi ten pan dokobaly (a ze sem ted jednoho na lyzalu potkala)jen nelibi..

Jo 8 mesicu je dlouha doba, ale mohla byt i delsi.. nejvic me asi stvou ty vlasy, jelikoz mam odstaty usi a budu vypadat jak rakosnicek :D:D (ne, tohle me fkt az tak nesere..:Dsnad to vyresi satky),, dostala jsem prvni leky a prej uz se to zmensuje, coz je uspech, tak sem rada. Bojim se jakdy dalsi ucinyk na me ta chemoterapie bude mit..no uvidime..:D:) snad to preziju (doslova:P)