sobota 19. dubna 2008

Love is in the air ...

Dneska byla teda docela smutno , smím -li podotknout . Noo dobře nemám náladu na nic . Sedim a čumim , přitom bych mohla jít ven - chjo . Za to může jenom to ichtylní počasí . Já chcu JARO .. Jinak ta holka na tom avu má hezkí vlasy , asi si je necham narůst a ostříhat si je taky tak , Klára je má taky takhle ,ale ona je má pořád v culíku ! Já sem asi před rokem taky nosila jenom culíky , ale pak sem si nechala ostříhat vlasy a musela sem si zvyknout na čelenky , teď nosim jenom rozpuštěný vlasy . Dřív sem je měla hrozně ulízlí ..
Jinak asi udělám rubriku na avytary .. No nevim poslední dobou se mi docela zalíbily , Už jich mám hrozně moc ,ale zrovna nevim jestli by mě bavilo je sem strkat na blogspot ... Jinak tady su moje nejoblíbenější na téma music :







1 dodatků:

Anonymní řekl(a)...

JO to já nosila dřív taky culíky. Pak sem taky přešla na čelenky a vůbec si neuvědomovala, že mi to už vůbec nesluší. Pak sem se ostříhala a zkoušela zase čelenky, to už bylo lepší. Pak sem se oholila :D a pak přišla paruka a ta se mi zdá nejlepší xD