neděle 20. dubna 2008

Ne vše má svůj happy end , tento den ale ano !

Konečně sem se naučila jak stáhnout font ! Trvalo mi to snad rok než sem se zeptala setry a konečně vim jak se stahují . Pak vám dám návod ,ale nevim jestli to budete mít stejný , jelikož mám německej pc . Ale snad vám pomůžu aspoň tolik . Týjo já za 4 dny budu psát čtvrtletku z Matematiky . Sakriš nesmim jí po****. Byl by to můj konec . No snad nebude to moje výzo zak hrozný , i když u mě je to vždycky otázka času a pak si teprve uvědomim že to moje výzo je hrůza . No až do patý sem měla samý ale teď no nevim ... Snad to nebude tak strašný ! A dyžtak bych měla doučo z matiky , to ppřece neva ?! Jinak en návod tu bude hned dneska a jestli stihnu tak i nějakej new disajn i když ten možná strčim na blog.cz ... No tak díkes ségro a mějte se .
Btw.: za 5 dní se ztěhuju !!!!!

0 dodatků: