úterý 8. ledna 2008

Návštěvnost !

A je to zpátky . Opět tu je jeden z mých dlouhatánckých článků a blogu.cz :
Mám svou denní rutinu . Obcházím blogu a koukám co je nového . A každý pondělí , když zajdu na blog.cz .Vidím jednu zásadnou věc . Návštěvnost - nudný nadpis který se zobrazuje SKORO na všech blozích . A mě by vážně zajímalo jak může člověka zajímat návštěvnost ? To že mi dneska přišlo jenom 50 lidí a né 61 . A pak jak se litujou když mají jenom 60 komentářů , bože . Sebelitování bych tolerovala u těch který mají tak 10 až 20 lidí za den .. Jasně ty mají co říct . Ty si mohou postěžovat jak jim to smrdí že je návštěvníků málo . Ale můžete mi říct jaktože někdo s návštěvností 60 si stěžuje ? Co očekáváte ? 100? :D . Pardón ,ale řekněte mi 5 blogů které denně mají sto návštvníků ! A taky hlavně : koho zajímá článek ve kterém jsou pouhé čísla a pod tím ještě malá scénka ve které si majitel stěžuje jak je svět nespravedlivý ! Koho zajímá že měl v pondělí 60 a v pátej jenom 57 ? KOHO ?Já osobně k takovému typu článku napíši jen hmm hezký ... Protože žádný srozumitelný koment k tomu nejde přidat . Nemůže pod tím článkem napsat , že naše zvíře je hnědé a jmenuje se Trpajzl ! Takové články akorát blog zaplňují a jsou nezbytné . Nezáleží na tom jakou návštěvnost blog má , ale jaký je , co obsahuje , kdo je jeho majitelem , jaké majitel píše články ? Není žádnej blog který nezná aspoň jeden člověk , Tak buďte rádi a vy*** se na návštěvnost !Uvědomte si že tím že vaše navštěvnost je velká , neznamená že je váš blog oblíbený ! Může to taky znamenat , že dotyčný , který na váš blog zajel , na blogu nenašel to co si přál . Takže ta návštěvnost je stejně k ničemu . Jasně taky sem se tím trápila ,ale teď je mi to celkem jedno . Jenom bych vám chtěla vzkázat : Vy co nemáte velkou návštěvnost , to neznamená že váš blog má opravdu někdo rád , někdo kdo si vaše články čte s velkou oblibou a komentář s jinými slovy než jé to je dobré , někdo kdo rád k vám chodí a kdo zná všechny vaše články nazpaměť ! A věřte takový někdo se určitě najde !

2 dodatků:

Anonymní řekl(a)...

tady v tom s tebou nesouhlasim xD, jelikoz me navstevnost zajima- z komercnich duvodu, ano i me "bezchybnou (xDD) maxië ten blog.cz poznamenal, mozna ze to skryvam, ale tobe odhaluji pravdu :P :)

Jinak jak si mi psala komentar k clanku o tom, ze budu rusit blog.. zaznelo tam taky, ze te lidi nenavidej [.Ale pořád ještě budu psát ty svoje články , které lidi nutí k tomu mě nenávidět .. :) ], ja ted mam taky takovou rozepri, jedne dotycne ŠVEST-KY se dotklo, že jsme ji pojmenovala "reklamním blogem", jelikož ty její komentáře: Hezký, Pěkný, DObrý mě nějak nepřesvědčili otom, že by články doopravdy četla, což já vyžaduju xD

A taky si psala, že píše porad stejne ackoliv pod jinym jmenem (presdivkou)to ja vim, akorat, ze sme te poznala pod lorettkou :) Mese ta presdivka hrozne libila, a i kdyz si ted Medovy Meda, pro jsi (jak si psala) stale a na vecne casy florette

Anonymní řekl(a)...

No podle mě na kopírování z vlastního starýho blou se nemusíš nikoho ptát :) Jen se divim, ž eje tady ještě nemáš xD. To sem takhle byla na druhym blogu Baltsky a jedna holka ji tam psala, ze se nestydi, kdyz kopiruje designy z blogu sourlemon.blog.cz, ale ona je delala Baltska, akorat, ze ted am jinej blog..:D

Jo a vis, ze u tebe mi ani nevadí, když sis nepřečetla moji povídku? A ikdyby sis ji přečetla, tak k čmu by ti byla 1 kapitolka, když je tohle v pořadí už 7)... U tebe mám totiž jistou jistotu, že mi nepíšeš komentáře jen kvůli návštěvnosti:) (ikdyž přiznám se- já když narazim n nějakej článek a třeba ho i zkouknu, tak němu takz napíšu komentář typu: Hezký, líbí se mi 5. pict od sdola.. A všude vytrubuju, že je slušnost psát komentáře k přečtenejm článkům, ale pravda je taková, že doufám, že ty lidi se mi za ten pitomoučkej komentář "odvděčej" alespon kliknutim na muj web xD Avidis? Tohle je svym zpusobem taky reklama, akorat nenasilna a blogarum nevadi, jelikoy je to utvrzuje v tom, ze si jejich clanky nekdo cetl- a ja si je cetla.:)) Ale taky te musim ujistit, že tohle neni případ tvýho blogu, to bych ti asi nepsala tak dlouhý komentáře xD, asi mě ted taky nechápeš, ale každej je někdy nepochopen :) No to neva..

jaktože nechodíš vůbec na ICQ?:( :)