neděle 6. ledna 2008

Something like unhappy !

Právě se marně pokouším zahnat ten pocit , že HO stejnak nikdy nedotanu ... Na to je až moc daleko . Ne nechápete části mých blábol . Možná toto ani nadám do žádně rubriky . Jak říkám MOŽNÁ ... Achjo ....Pořád do kola si opakuju Tak buď šťastná , jednou budeš tvým dětem vyprávět žes nesmíně někoho milovala a žes toho nelitovala . Tak se SAKRA seber a přestaň pořád na něj myslet . Je to jako zloduch , poád se TO na mě lepí a žere mě to . Pořád si opakuju nech toho být , ale nejde to ... TAK mi SAKRA už řekněte vy tam nahoře proč to děláte ? Za co mě trestáte ? Moje hormony ... Ehm Jak to vysvětlit ? ÁÁÁÁH . Pomóc ! Víte co ? Rozhodla sem se . Vždycky když propadnu depresi taky sem ↓ napíšu něco nesrozumitelného . Protože sem právě zjistila že mi to pomáhá ... tak jo pp a mějte se :
Šit! 15 minut později ... Zase propadám tý depresi ... Sákrá ... možná se během tohotototothoto pisání dozvíte o koho de ... co zase žvlástám ... bleb.....ehm ... jenom takovej vzkázek odemně pro vás ....myslim ty tam nahoře : SHIT ! NECHTe mě bejt ...... Mě to neba ... Šííííííííííííííííííííííííííííííííííííííít tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!

0 dodatků: