pátek 2. května 2008

Amélie Londonová

Přistoupla k němu a on ucítil její vůni . Už chtěl všechno říct , ale nic ze sebe nevydal . Ještě jednou se nadechl , ucítil vůni růže . Ještě pořád se na nic nezmohl . Usmála se na něj . Ale ani ona nepromluvila . Najednou jakoby se svět zastavil . Rihannin zpěv se mu zdál kilometry daleko . Okolo něj se rozprostřel šum . Muzika najednou utichla . Viděl už jenom jí . Sakra byla krásná !

Aaah ! Můj prokletý budík mě opět vyrval z mých tak oslnivě krásných snů . Nezmohla sem se na nic víc než na zvednutí deky , poté sem asi znova usla .

¨Ehrm!¨ otevřu jedno oko a vidím mojí mámu jak úplně rudá nademnou stojí . V ruce má nějaký štos oblečení . ¨Dělej¨skřipá mezi jejími zuby . Rychle vstanu a oblíknu se . Po celém těle se klepám . Máma mi beze slova podá svačinu a strká mě ven ze dveří . ¨Mami ?¨ zastavim se . ¨Dneska není škola. ¨Máma se ne mě prudce otočí . V jejích očích vidím slzy . ¨Běž , táta ještě spí !¨ v tu ránu sem se rozplakala . ¨Máma mě jen stroze odstrčila a koukla se mi do očí . Zabouchla dveřmi . Roztřesaná sem otevřela batoh . Jak sem si myslela bylo v něm další oblečení . ¨Ne,¨ řekla sem tichým hlasem ¨ne , prosím ne .¨Otočila sem se a spatřila sem modrou škodovku . Vyšla z ní štíhlá žena na očích měla černé brýle .¨Beze slova mě chytla za rameno a odvedla mě do auta .

Po hodině jízdy sem se dozvěděla že táta je zatčen a že já musím do internátu , protože moje máma není schopná mě uhlídat . Celá nervózní sem si nechala vysvětlit všechny podstatné informace . Už se prý nemohu jmenovat Lillie Polostereová , ne teď sem a budu Amélie Londonová . Od teďka pocházím ze šlechtické rodiny . Prej že nikdy nesemím nikomu říct co sem viděla . Nikdy !

Žena , které sem měla od teďka říkat mami se mi nepodobala ani trochu . Vzala mě za ruku a rychlým krokem mě přivedla do řiditelny mého budoucího internátu . Můj batoh my vzala a místo toho se zamnou táhly čtyři velké černé kufry . Ještě pořád mlčky sem si usedla na židly . Řiditel se na mě kouknul . ¨Dobrý den Amélie , takže ty chceš taky chodit do nejlepšího internátu Anglie ? ¨Jenom sem kývla . ¨No tak buď vítána ! ¨Zásmál se . ¨Ukažte jí její pokoj . ¨ obrátil se na dva staře vypadající muže ....

0 dodatků: