pátek 2. května 2008

Shrnutí týdne .

Celá se klepu . Sakra řvu na svůj počítač , sem tak zbrklá ! Celej tejden sem nemohla napsat ani jednnej článek . A přitom se toho tolik stalo ! Takže, přesně 25.dubna - pátek sem se stěhovala . Bylo to docela náročný ,ale zábavný teďkons mám větší pokoj a hezky uklizenej . Polovinu věcí sem z mého pokoje vyhodila a konečně si ho trochu uklidila . 26.dubna - sobota sme se stěhovali taky . Vcelku sme se stěhovali jenom dva dny . Teda musim pochválit stěhovací firmu ! Chudáci se tahali až úplně do třetího patra pěšky ! Doporučuju levnestehovani.cz
Sou super ! Jinak moji první noc 26.dubna sem spala docela dobře až na to že sem neměla internet a nic se mi nezdálo - ano vím je to pošahané že sem k tomu spaní nacpala ten internet ,ale já prostě musela ! Potom bylo všechno o.k. z testu z matiky mám 66 procent - nic moc . No a pak velkej šok ! Sttředa . Bóže ne nic fuj . Jenom klára to ví . Chjo ! Né ....

P.S.: Já vim ta poslední věta je pitomá .ale já pstě nemůžu . Nejspíš si udlám nofej blog . ... Achuj věichni !

P.S.:Maxie ! Bože můj zachraň mě !

1 dodatků:

Anonymní řekl(a)...

Jak rada bych te zachranila, ale ani nevim z ceho.. a nevim jestli se mam smat nebo jestli je to vazny.. nedes me!
Me se prvni den v novem dome zdalo o tatovi, o vlkach a o cacku..:P Napsala sem si to, ae nic z toho se nevyplnilo...