středa 28. května 2008

Na měm klíně , v mé hlavě ... Love song !

Na mém klíně dřímá Kuca , ne teď už ne právě se rozhodla že to šimrání za uchem už madam nechce ! Bóže zase fípá ! To dělá vždycky když chce abych si ji vzala na klín a chvíli ji drbala ... Nesnáší když na ní volám Kuci , ne ona radši Princezničko ... A přitom ani není rozmazlená ! Asi to bude protože to slovíčko vždycky vyslovim když jí dávam najíst ...Bóže je tak srandovní a takový trdlo !

Jinak sem teda v tom Německu na výměnej pobyt ,až na to že tam chodim jenom do školy . Kluci sou tam fakt dobrý ?P žeeee ? Ne to nic ... Už si zvykám na pohledy , tipy bóže co tu dělá HOLKA ?! Sladce se na ně usměju a ignoruju pískající kluky . xD Bóže můj nesk na mě prej jeden : Hej ty seš ta nová ? Tebe od někaď znám , ne ? Neviděl sem náhodou jednou v reklamě ne dove ? :p Ne zasmála sem se ... Poté sme se chvíli bavily ,ale na otáky zdali mám ajsko sem řekla : Co ? otočila sem se a utekla :/ .. Doufám že ho zejtra nepotkám ! Prej všichni na Melissu - to je moje jediná spolužAČKA - kdo je ta nová ? Prej to je Češka a je ty na výměnej pobyt . A jak s eřekne Česky ahoj ? ptaj se jí pak . Čau odpovim :P .. Ste měli vidět jak na mě čučeli ! Ani to není tak hrozný ... Je tam dokonce takovej hroooozně fešnej kluk (já stim fešnym porád někoho seru ) a jak jinak má delší vlasy ! No já prostě za to nemůžu že se mi líbi ty s delšíma vlasama . Jako mála mi to přišlu hnusný mít jako chlap dlouhý vlasy ,ale to sem taky nosila vlasy ulízle a mastně spoutaná do culíku .

Chudací VY ! Já píšu jako melu → hodně a bez přestávky :DDDDDDDDD Aaaaaaah

0 dodatků: