pondělí 26. května 2008

Shit !

Honem , rychle . Vduchu se nutím zapnout si pc a blogger a rychle napsat článek . Zase sem nemohla odolat , musela sem si přečíst článek , který jednou napsal můj bejvalej kámoš .. A zase sem se zhroutila před pcčkem pláčem ... Sakra ! Já vypadnu ze školy jenom na tejden a už mě pomlouvaj ! Mě už to přestáva bavit ! Unavuje mě to věčný pomlouvání ! Unavuje mě pořád bejt zticha a přikyvovat na pomluvy . Dyť ji na nás vůbec nezáleží , tak proč jí tak šetřim ? Proč jí neřeknu větu tipy jdi do prdele ty krávo ! Ne já už před ní respekt mít nebudu ! Myslela sem si že je vyspělejší ,ale je to jenom uchechtaná debilní čůza ! Ještě jednou mi něco řekne a jí taky řeknu něco dost nepříjemného a ať si klidně ykecá ty moje tajemství , mě je to jedno! Stejnak se mu to hodlám svěřit ! Kráva ! Ne nepíšu sem kůli ní je to vlastně on , který mě poslední dobou nutí psát článek za článkem . Vždy myslící na jeho oči , vždy doufající na to že semnou něco trkne , doufající na štěstí snesené z nebe . Doufám na něco co mi zařve jednoho deštivého dne do ucho : Hej! Už mu to řekni ... On ten kluk z tím úsměvem , ten debil kterej mě zranil . Nevim ,ale něco mi říká že to co se hodlám udělat , to co sem udělala je špatné .. Číst si ten článek kterej si nezmazal jako by věděl že si ho ještě pořád čtu .Změnil se stejně jako já .. Jestli se neopovážím mu to všechno říct , tak mu napíšu dopis ! Hodím ho do schránky a bude povšem i po mě . Už teď vidim jak se několik vteřin poté co sem dopis hodila do kaslíku budu marně snažit ho nějak zase dostat ven . Už se vidim jak budu čekat na zprávu kterou mi napíše poté co ho v tom dopise k tomu vybídnu ! Sakrrrra ! Kláro - ty moje Marie, chyť mě za ruce a vytáhni mě z toho bláta ! Prosím ...Ne já se nevzdám nepodlehnu životu ale budu bojovat dál !! Snad ne marně ...

0 dodatků: